Call me a dog

Call me a dog

Sitter och lyssnar på "Call me a dog", Temple of the dog. Så magiskt. 1990, men det håller än. Herregud ja.
Inte för att jag lyssnade på Temple of the dog 1990, var bara 2 år. Temple of the dog är relativt nya för min del, har alltid vetat vilka dom var, men det var bara för några år sedan som jag lyssnade på dom för första gången.
Men det är magiskt... Det är musik, som fan.
Ni vet, alla brukar säga "Det här är musik!" och så, så ja, DET HÄR ÄR MUSIK! för mig.
Som fan.

<3

Igårkväll sög skithårt. Det kändes verkligen som att jag befann mig en helt annan värld medan tusentals saker hände omkring mig. Ibland orkar man inte, liksom. Det är bara så det är.

Awell. En cigg & efter det välkomnar GTA San Andreas mig i sina stora varma famnar.

Puss.
/Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0